14 Декабря,
10:06

Час обирати ВИШ

10.10.2017 15:40,   279
Жовтень – це добрий час для учнів старших класів обирати університет для вступу, а батькам - попіклуватися про майбутнє своїх дітей.


Запрошуємо на безкоштовну консультацію до МОЦ "Фелісія". Ми допоможемо зорієнтуватися на ринку освітніх послуг Польщі та інших європейських країн, щоб вибрати найкращий ВИШ і перспективну професію! Якщо ви вже зробили свій вибір, саме час розпочати вивчати польську.

А для тих, хто ще не визначився із професією, запрошуємо на профорієнтацію! Наш спеціаліст допоможе визначити, до чого лежить душа і який фах краще обрати.


Телефонуйте: (098) 444 60 54, (099) 982 27 42
Рекомендуем почитать
07.11.2017 14:33   389
Нові страви безсумнівно порадують навіть найвибагливішого гурмана
26.08.2017 15:08   1327
Комплексные обеды в кафе "Легенда" всего за 55 грн.
12.08.2017 09:13   1918
УВАГА!  У нас стартує нова акція «ЛОВИ МОМЕНТ» ЩОДНЯ з 15:00 до 18:00 в ресторані KiotoRich замовивши будь-яку страву, ви отримуєте другу, таку саму, В ПОДАРУНОК!!! *
03.08.2017 23:31   1472
10.06.2017 10:43   821
Очікуйте тільки хороше! Відчувайте прекрасне! Відкривайте нове! Отримуйте все найкраще!
29.05.2017 15:06   733
Чувствуете голод? Приходите с 12:00 до 16:00 на комплексные обеды в Гриль-паб "Ворскла", у нас приготовлено много вкусного!
27.04.2017 15:37   990
Друзі! Ми знову до Вас з хорошими новинами! Це - справжній шок!
02.04.2017 18:23   917
Приглашаем на проведение банкетных мероприятий (фуршет, день рождения, детский праздник, крестины, свадьба, презентация, конференция) в нашей уютной приятной атмосфере.
10.02.2017 21:17   1177
День всех влюблённых совсем скоро! 💞🎉🎊😇Продолжаем бронировать столики! ☝🏼Подарите своим близким праздник любви и радости вместе с рестораном Fish&Fusion😇💝💞🎊🍾
10.02.2017 20:50   733
Затишний інтер'єр ресторану Kioto Rich, свічки, бризки шампанського, чудова японська кухня, а також приємні великі і маленькі сюрпризи від нашого закладу створять особливу атмосферу душевної теплоти і романтики - це прекрасна можливість висловити свої почуття.
разместить рекламу
разместить рекламу
разместить рекламу

Использование материалов сайта разрешается при условии обязательного указания активной, не закрытой от индексирования поисковыми системами, не скриптовой гиперссылки на сайт Полтава-Инфо – Poltava.Info, для печатных изданий – с формулировкой «по материалам сайта Poltava.Info».

Внимание! Перепечатка и копирование информации из разделов Афиша Полтавы, Финансы, Заведения HoReCa, Здоровье и красота, Каталог предприятий, Туризм и путешествия, Дом и ремонт запрещена в любом виде!

Администрация сайта Полтава-Информ не всегда разделяет мнение авторов статей и не несет ответственности за содержание информации, которая размещается посетителями ресурса.