28 Мая,
19:35

Зустрічайте нове меню від Kioto Rich!

17.01.2017 12:28,   606
Зустрічайте! Наше НОВЕ МЕНЮ!
Kioto Rich запевняє - це стане новим відкриттям для Вас!

Зміни завжди на краще і в Kioto Rich Вам легко це доведуть.

Наше нове меню - це втілення в життя нових ідей, воно має новий формат і ми ввели нові позиції в наше нове меню, щоб навіть постійні гості могли отримувати задоволення від різноманітності та асортименту страв.

Із задоволенням представляємо Вам Сет Дабл, Сет Фьюжн, Сет Мадагаскар. А також новенькі роли Панда, Чікен рол та рол Хот Вегас. Із гарячих страв обов"язково скуштуйте смачнючий Гострий Тайський суп та Свинні ребра по-китайські. Із десертів пропонуємо наш незабутній Чізкейк Кіото Річ. Також, деякі давно знайомі страви отримали нове життя.

Отримуйте задоволення від незабутніх страв, наповнених японськими традиціями! І всім смачного!

Вже чекаємо на Вас в Kioto Rich за адресою:
вул. Європейська, 8.
Телефонуйте: 097-755-83-83, 066-773-58-08 та 0532-56-56-78.
Меню можна знайти на нашому сайті http://kioto.richfood.com.ua/?cat=31
Приєднуйтесь до нас в соцмережах:
https://vk.com/kiotorich
facebook.com/kiotorichpoltava
instagram.com/kiotorichroll/
Рекомендуем почитать
27.04.2017 15:37   232
Друзі! Ми знову до Вас з хорошими новинами! Це - справжній шок!
02.04.2017 18:23   334
Приглашаем на проведение банкетных мероприятий (фуршет, день рождения, детский праздник, крестины, свадьба, презентация, конференция) в нашей уютной приятной атмосфере.
10.02.2017 21:17   703
День всех влюблённых совсем скоро! 💞🎉🎊😇Продолжаем бронировать столики! ☝🏼Подарите своим близким праздник любви и радости вместе с рестораном Fish&Fusion😇💝💞🎊🍾
10.02.2017 20:50   466
Затишний інтер'єр ресторану Kioto Rich, свічки, бризки шампанського, чудова японська кухня, а також приємні великі і маленькі сюрпризи від нашого закладу створять особливу атмосферу душевної теплоти і романтики - це прекрасна можливість висловити свої почуття.
10.02.2017 20:40   668
14 Февраля вас ждет яркая программа, ведущий, Dj и специальный гость вечера - прекрасная певица Валерия Дашко!
10.02.2017 20:28   440
Наша программа будет интересна не только для влюбленных пар, но и тем, кто в этот вечер хочет найти свою вторую половинку
07.02.2017 21:44   381
У нас вам будет душевно и уютно признаться ей в любви, сделать предложение.
06.02.2017 12:13   423
Вже 9го лютого, до Дня Святого Валентина, Студентська рада м. Полтава організовує для студентської молоді міста Speed dating!
01.01.2017 10:25   856
Готовим по-домашнему, с любовью, учитывая вкусы самых требовательных гурманов.
15.12.2016 22:08   633
Друзі! У нас чудові новини! За численними проханнями, відтепер... ПОСТІЙНО і НАЗАВЖДИ...
разместить рекламу
разместить рекламу
разместить рекламу

Использование материалов сайта разрешается при условии обязательного указания активной, не закрытой от индексирования поисковыми системами, не скриптовой гиперссылки на сайт Полтава-Инфо – Poltava.Info, для печатных изданий – с формулировкой «по материалам сайта Poltava.Info».

Внимание! Перепечатка и копирование информации из разделов Афиша Полтавы, Финансы, Заведения HoReCa, Здоровье и красота, Каталог предприятий, Туризм и путешествия, Дом и ремонт запрещена в любом виде!

Администрация сайта Полтава-Информ не всегда разделяет мнение авторов статей и не несет ответственности за содержание информации, которая размещается посетителями ресурса.